Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боднар, Олеся Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-11-21T08:31:26Z | |
dc.date.available | 2018-11-21T08:31:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2877 | |
dc.description | Боднар, О. М. Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект О. М. Боднар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - C. 130-135 | en_US |
dc.description.abstract | У науковій статті проаналізовано та визначено поняття «компетентність». Розглянуто різні погляди науковців на категорії «професійна компетентність» та «педагогічна компетентність» вчителя. Доведено, що вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва є складовою професійної компетентності. Представлено авторське визначення вокально-педагогічної компетентності майбутнього фахівця, як рівневу складову професіоналізму, яка охоплює особистісні характеристики, теоретичні знання та практичні здатності педагога. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | педагогічна компетентність | en_US |
dc.subject | вокально-педагогічна компетентність | en_US |
dc.title | Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект | en_US |
dc.type | Article | en_US |