DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Боднар, Олеся Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-11-21T08:31:26Z
dc.date.available 2018-11-21T08:31:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2877
dc.description Боднар, О. М. Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект О. М. Боднар // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - C. 130-135 en_US
dc.description.abstract У науковій статті проаналізовано та визначено поняття «компетентність». Розглянуто різні погляди науковців на категорії «професійна компетентність» та «педагогічна компетентність» вчителя. Доведено, що вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва є складовою професійної компетентності. Представлено авторське визначення вокально-педагогічної компетентності майбутнього фахівця, як рівневу складову професіоналізму, яка охоплює особистісні характеристики, теоретичні знання та практичні здатності педагога. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject професійна компетентність en_US
dc.subject педагогічна компетентність en_US
dc.subject вокально-педагогічна компетентність en_US
dc.title Вокально-педагогічна компетентність майбутнього вчителя: філософсько-педагогічний аспект en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto