dc.contributor.author |
Бойко, М. М. |
|
dc.contributor.author |
Лендєл, Олег Дмитрович |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-19T07:23:37Z |
|
dc.date.available |
2018-11-19T07:23:37Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864 |
|
dc.description |
Бойко М. М. Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.167-179 |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті розглядаються проблеми забезпечення підприємств маркетинговою інформацією та пропонується їх вирішення шляхом створення регіональних маркетингових інформаційних центрів. Розглядаються перешкоди розвитку регіональних маркетингових досліджень в Україні та пропонуються шляхи їх подолання. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МТІ |
en_US |
dc.subject |
маркетингові дослідження |
en_US |
dc.subject |
маркетингова інформація |
en_US |
dc.title |
Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |