DSpace Repository

Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, М. М.
dc.contributor.author Лендєл, Олег Дмитрович
dc.date.accessioned 2018-11-19T07:23:37Z
dc.date.available 2018-11-19T07:23:37Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2864
dc.description Бойко М. М. Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів / М. М. Бойко, О. Д. Лендєл // Науковий вісник Мукачівського технологічного інституту. - Мукачево : МТІ, 2006. - №1. - С.167-179 en_US
dc.description.abstract В статті розглядаються проблеми забезпечення підприємств маркетинговою інформацією та пропонується їх вирішення шляхом створення регіональних маркетингових інформаційних центрів. Розглядаються перешкоди розвитку регіональних маркетингових досліджень в Україні та пропонуються шляхи їх подолання. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МТІ en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject маркетингова інформація en_US
dc.title Роль маркетингових досліджень в розвитку регіонів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account