Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Telychko, N | |
dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2018-11-05T08:24:45Z | |
dc.date.available | 2018-11-05T08:24:45Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2745 | |
dc.description | Теличко Н. В. (Telychko N.) Communicative activities in teaching grammar / Н. В. Теличко (Telychko N.) // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.134-135 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуті основні принципи формування граматичних навичок: відбір і організація методичного матеріалу, його систематизація і класифікація, проблема засвоєння граматичних навичок протягом багатьох років і використання комунікативних методів навчання іноземної мови на середньому етапі навчання. При оволодінні граматикою в шкільному курсі іноземної мови особлива увага повинна бути приділена теорії, з використанням наочності, і її оптимальному поєднанню з мовною практикою. При цьому основним методологічним принципом є принцип свідомості – учні повинні ясно усвідомлювати комунікативну спрямованість досліджуваних граматичних структур і уміти розшифровувати схеми і таблиці. Комунікативна мета навчання граматиці в середній школі дозволяє сформулювати основну вимогу до обсягу граматичного матеріалу, що підлягає засвоєнню в середній школі: він повинен бути достатнім для користування мовою як засобом спілкування в заданих програмою межах і реальним для засвоєння його в даних умовах. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | комунікативна діяльність | en_US |
dc.subject | граматичний матеріал | en_US |
dc.subject | граматичні навички | en_US |
dc.subject | наочність | en_US |
dc.subject | засіб спілкування | en_US |
dc.title | Communicative activities in teaching grammar | en_US |
dc.type | Article | en_US |