dc.contributor.author |
Telychko, N |
|
dc.contributor.author |
Теличко, Наталія Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-11-05T08:24:45Z |
|
dc.date.available |
2018-11-05T08:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2745 |
|
dc.description |
Теличко Н. В. (Telychko N.) Communicative activities in teaching grammar / Н. В. Теличко (Telychko N.) // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.134-135 |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуті основні принципи формування граматичних навичок: відбір і організація методичного матеріалу, його систематизація і класифікація, проблема засвоєння граматичних навичок протягом багатьох років і використання комунікативних методів навчання іноземної мови на середньому етапі навчання. При оволодінні граматикою в шкільному курсі іноземної мови особлива увага повинна бути приділена теорії, з використанням наочності, і її оптимальному поєднанню з мовною практикою. При цьому основним методологічним принципом є принцип свідомості – учні повинні ясно усвідомлювати комунікативну спрямованість досліджуваних граматичних структур і уміти розшифровувати схеми і таблиці. Комунікативна мета навчання граматиці в середній школі дозволяє сформулювати основну вимогу до обсягу граматичного матеріалу, що підлягає засвоєнню в середній школі: він повинен бути достатнім для користування мовою як засобом спілкування в заданих програмою межах і реальним для засвоєння його в даних умовах. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
комунікативна діяльність |
en_US |
dc.subject |
граматичний матеріал |
en_US |
dc.subject |
граматичні навички |
en_US |
dc.subject |
наочність |
en_US |
dc.subject |
засіб спілкування |
en_US |
dc.title |
Communicative activities in teaching grammar |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |