Короткий опис(реферат):
У статті розглянуті основні принципи формування граматичних навичок: відбір і організація методичного матеріалу, його систематизація і класифікація, проблема засвоєння граматичних навичок протягом багатьох років і використання комунікативних методів навчання іноземної мови на середньому етапі навчання. При оволодінні граматикою в шкільному курсі іноземної мови особлива увага повинна бути приділена теорії, з використанням наочності, і її оптимальному поєднанню з мовною практикою. При цьому основним методологічним принципом є принцип свідомості – учні повинні ясно усвідомлювати комунікативну спрямованість досліджуваних граматичних структур і уміти розшифровувати схеми і таблиці. Комунікативна мета навчання граматиці в середній школі дозволяє сформулювати основну вимогу до обсягу граматичного матеріалу, що підлягає засвоєнню в середній школі: він повинен бути достатнім для користування мовою як засобом спілкування в заданих програмою межах і реальним для засвоєння його в даних умовах.
Суть розробки, основні результати:
Теличко Н. В. (Telychko N.) Communicative activities in teaching grammar / Н. В. Теличко (Telychko N.) // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.134-135