00 DSpace/Manakin Repository

Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобаль, Василь Іванович
dc.date.accessioned 2018-10-22T06:23:26Z
dc.date.available 2018-10-22T06:23:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2656
dc.description Кобаль В. І. Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект / В. І. Кобаль // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.24-28. en_US
dc.description.abstract У статті на основі узагальнених результатів дослідження особливостей історичного, суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку Угорщини визначено шість періодів розвитку освіти Угорщини від Х ст. до початку ХХІ ст. Зазначено, що запити і потреби суспільства в різні історичні періоди сприяли розвитку загальної середньої, професійної та вищої освіти, які мали багато спільного з процесами у гуманітарній сфері інших європейських країн, хоча і були періоди занепаду, що було викликано війнами, тоталітарними режимами тощо. Подальший детальний аналіз історії освіти Угорщини дозволить виявити позитивні результати та недоліки в її розвитку, що може бути використано у реформуванні системи освіти в Україні. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject періоди en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject триступенева структура навчання en_US
dc.subject коледж en_US
dc.subject університет en_US
dc.subject перші університети Угорщини en_US
dc.subject епоха Відродження en_US
dc.subject Реформація en_US
dc.subject радянська влада en_US
dc.subject роки незалежності en_US
dc.title Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу