dc.contributor.author |
Кобаль, Василь Іванович |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-22T06:23:26Z |
|
dc.date.available |
2018-10-22T06:23:26Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2656 |
|
dc.description |
Кобаль В. І. Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект / В. І. Кобаль // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.24-28. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті на основі узагальнених результатів дослідження особливостей історичного, суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку Угорщини визначено шість періодів розвитку освіти Угорщини від Х ст. до початку ХХІ ст. Зазначено, що запити і потреби суспільства в різні історичні періоди сприяли розвитку загальної середньої, професійної та вищої освіти, які мали багато спільного з процесами у гуманітарній сфері інших європейських країн, хоча і були періоди занепаду, що було викликано війнами, тоталітарними режимами тощо. Подальший детальний аналіз історії освіти Угорщини дозволить виявити позитивні результати та недоліки в її розвитку, що може бути використано у реформуванні системи освіти в Україні. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
періоди |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
триступенева структура навчання |
en_US |
dc.subject |
коледж |
en_US |
dc.subject |
університет |
en_US |
dc.subject |
перші університети Угорщини |
en_US |
dc.subject |
епоха Відродження |
en_US |
dc.subject |
Реформація |
en_US |
dc.subject |
радянська влада |
en_US |
dc.subject |
роки незалежності |
en_US |
dc.title |
Розвиток освіти в Угорщині: історико-педагогічний аспект |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |