00 DSpace/Manakin Repository

Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарапко, Віталія Іванівна
dc.contributor.author Шебак, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2018-10-08T13:30:17Z
dc.date.available 2018-10-08T13:30:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2557
dc.description Гарапко, В. І. Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов / В. І. Гарапко, Н. І. Щебак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.169-171 en_US
dc.description.abstract Устатті на базі методів порівняння та класифікації визначено способи використання QR-кодів під час практичного навчання студентів, майбутніх вчителів іноземних мов. Акцентовано увагу на мотиваційному факторі використання QR-кодів, як сучасної мобільної технології. Висвітлено роль викладача як керівника та модератора процесу впровадження мобільних технологій у процес підготовки вчителів іноземних мов. Продемонстровано практичність використання QR-кодів у освітньому процесі навчання студентів спеціальності: Середня освіта (англійська мова та зарубіжна література».Надано оцінку деяким з способів використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject інформатизація освіти en_US
dc.subject мобільні технології en_US
dc.subject QR-технології en_US
dc.subject взаємодія викладача і студента en_US
dc.title Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу