dc.contributor.author |
Гарапко, Віталія Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Шебак, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-08T13:30:17Z |
|
dc.date.available |
2018-10-08T13:30:17Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2557 |
|
dc.description |
Гарапко, В. І. Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов / В. І. Гарапко, Н. І. Щебак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 2(6). - С.169-171 |
en_US |
dc.description.abstract |
Устатті на базі методів порівняння та класифікації визначено способи використання QR-кодів під час практичного навчання студентів, майбутніх вчителів іноземних мов. Акцентовано увагу на мотиваційному факторі використання QR-кодів, як сучасної мобільної технології. Висвітлено роль викладача як керівника та модератора процесу впровадження мобільних технологій у процес підготовки вчителів іноземних мов. Продемонстровано практичність використання QR-кодів у освітньому процесі навчання студентів спеціальності: Середня освіта (англійська мова та зарубіжна література».Надано оцінку деяким з способів використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
інформатизація освіти |
en_US |
dc.subject |
мобільні технології |
en_US |
dc.subject |
QR-технології |
en_US |
dc.subject |
взаємодія викладача і студента |
en_US |
dc.title |
Способи використання QR-кодів у практичній підготовці вчителів іноземних мов |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |