Аннотации:
Автобіографія є цінним джерелом особового походження гцодо дослідження як окремих
педагогічних персоналій, так і розвитку української педагогічної думки й історико-педагогїчної науки
загалом. У статті стисло проаналізовано особливості джерельної бази біографічних досліджень у
сучасній історико-педагогічній науці. Розглянуто основні компоненти наукової біографії. Автор аналізує
витоки становлення біографічного методу як інструменту наукового дослідження персоналії, джерела
біографічного матеріалу. При використанні автобіографії як історпко-педагогічного джерела дослідник
повинен мати широку ерудицію та володіти відповідним рівнем джерелознавчої культури, розуміти
змістові особливості різних жанрів мемуаристики та знатися на методах і прийомах їхнього критично-конструктивного аналізу.