Репозиторий Dspace

Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фізеші, Октавія Йосипівна
dc.date.accessioned 2018-08-17T07:43:09Z
dc.date.available 2018-08-17T07:43:09Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316
dc.description Фізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719. en_US
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject історико-педагогічне дослідження en_US
dc.subject системний підхід en_US
dc.subject хронологічний підхід en_US
dc.subject формаційний підхід en_US
dc.subject цивілізаційний підхід en_US
dc.subject синергетичний підхід en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject Закарпаття en_US
dc.title Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись