Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Фізеші, Октавія Йосипівна | |
dc.date.accessioned | 2018-08-17T07:43:09Z | |
dc.date.available | 2018-08-17T07:43:09Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2316 | |
dc.description | Фізеші О.Й. Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи / О. Й. Фізеші // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 715-719. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості застосування основних підходів (системного, хронологічного, формаційного, цивілізаційного, синергетичного) здійснення історико-педагогічного дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті в другій половині ХІХ-початку ХХІ століття. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | історико-педагогічне дослідження | en_US |
dc.subject | системний підхід | en_US |
dc.subject | хронологічний підхід | en_US |
dc.subject | формаційний підхід | en_US |
dc.subject | цивілізаційний підхід | en_US |
dc.subject | синергетичний підхід | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | Закарпаття | en_US |
dc.title | Історико-педагогічне дослідження розвитку початкової школи на Закарпатті другої половини ХІХ – початку ХХІ століття: основні підходи | en_US |
dc.type | Article | en_US |