Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Теличко, Наталія Вікторівна | |
dc.contributor.author | Качур, Ю. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-07T08:28:39Z | |
dc.date.available | 2018-06-07T08:28:39Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2149 | |
dc.description | Теличко Н. В. Професійна компетенція майбутного вчителя іноземної мови / Н. В. Теличко, Ю. Качур // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 205-209. | en_US |
dc.description.abstract | Для того щоб процес навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах був ефективним і відповідав сучасному етапу навчання, вчитель має оволодіти теоретичними та практичними знаннями методики. Ці знання стануть запорукою професіональності вчителя. Сьогодні досить часто якість професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя розглядається через поняття “професійна компетентність”. В теорії педагогічної освіти воно використовується паралельно з такими поняттями як-то: “професіоналізм”, “педагогічна майстерність”, “готовність до педагогічної діяльності”. Взагалі, характеризуючи одну й ту ж проблему, означені педагогічні категорії мають особливі змістові відтінки й вживаються в різних контекстах. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професійна компетенція | en_US |
dc.subject | педагогічна майстерність | en_US |
dc.subject | теоретична кваліфікація | en_US |
dc.subject | практична кваліфікація | en_US |
dc.subject | комунікативна компетенція | en_US |
dc.subject | мовленнєва компетенція | en_US |
dc.subject | мовна компетенція | en_US |
dc.subject | соціокультурна компетенція | en_US |
dc.subject | лінгво-методична компетенція | en_US |
dc.title | Професійна компетенція майбутного вчителя іноземної мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |