dc.contributor.author |
Теличко, Наталія Вікторівна |
|
dc.contributor.author |
Качур, Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-07T08:28:39Z |
|
dc.date.available |
2018-06-07T08:28:39Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2149 |
|
dc.description |
Теличко Н. В. Професійна компетенція майбутного вчителя іноземної мови / Н. В. Теличко, Ю. Качур // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 205-209. |
en_US |
dc.description.abstract |
Для того щоб процес навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах був
ефективним і відповідав сучасному етапу навчання, вчитель має оволодіти теоретичними та практичними знаннями методики. Ці знання стануть запорукою професіональності вчителя. Сьогодні досить часто якість професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя розглядається через поняття “професійна компетентність”. В теорії педагогічної освіти воно використовується паралельно з такими поняттями як-то: “професіоналізм”, “педагогічна майстерність”, “готовність до педагогічної діяльності”. Взагалі, характеризуючи одну й ту ж проблему, означені педагогічні категорії мають особливі змістові відтінки й вживаються в різних контекстах. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
професійна компетенція |
en_US |
dc.subject |
педагогічна майстерність |
en_US |
dc.subject |
теоретична кваліфікація |
en_US |
dc.subject |
практична кваліфікація |
en_US |
dc.subject |
комунікативна компетенція |
en_US |
dc.subject |
мовленнєва компетенція |
en_US |
dc.subject |
мовна компетенція |
en_US |
dc.subject |
соціокультурна компетенція |
en_US |
dc.subject |
лінгво-методична компетенція |
en_US |
dc.title |
Професійна компетенція майбутного вчителя іноземної мови |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |