dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-21T08:29:39Z |
|
dc.date.available |
2018-05-21T08:29:39Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2017 |
|
dc.description |
Щербан Т. Д. Моделювання процесів впливу на учня / Т. Д. Щербан // Наукові записки. Серія: Психологія і педагогіка : збірник наукових праць. – Острог, 2004. – Випуск 5. – С.388-396. |
en_US |
dc.description.abstract |
Актуальність вивчення сугестивності художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів пояснюючи досвід учня і здобуток поетичного замислу автора теору. Вивчення поетики відбувається з урахування законів асоціативного сприймання і у системі тріади : суб'єкт-предмет-суб'єкт. У цій тріаді предметом вивчення є художній образ, уключений у навчальну взаємодію учня з вчителем. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
художній образ |
en_US |
dc.subject |
моделювання |
en_US |
dc.subject |
вплив на учня |
en_US |
dc.title |
Моделювання процесів впливу на учня |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |