00 DSpace/Manakin Repository

Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2018-05-14T07:22:31Z
dc.date.available 2018-05-14T07:22:31Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973
dc.description Щербан Т. Д. Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами / Т. Д. Щербан // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства : матеріали ХІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю (16-17 квітня 2015 року). – Сєвєродонецк, 2015. – С.176-178. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject гендерні відмінності en_US
dc.subject сугестія en_US
dc.title Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу