00 DSpace/Manakin Repository

Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2018-05-11T08:55:55Z
dc.date.available 2018-05-11T08:55:55Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
dc.description Щербан Т. Д. Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і девіація: зб. наук. статей і тез. - Луцьк, 2016. - С.17-22. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject учитель en_US
dc.subject проесійна-педагогічна діяльність en_US
dc.subject емпіричний вимір en_US
dc.title Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу