dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-05T05:56:09Z |
|
dc.date.available |
2018-05-05T05:56:09Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922 |
|
dc.description |
Щербан Т. Д. Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. – №1(3). – С.142-145. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи «суб’єкт - предмет - суб’єкт». Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування, яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. Теоретико-методологічний аналіз процесів комунікації дозволив уточнити структуру, функції та системний характер навчального спілкування. Представлено методики виявлення продуктивності навчального спілкування, що визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей, і розкрито зміст цього комплексу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
навчальне спілкування |
en_US |
dc.subject |
системний аналіз |
en_US |
dc.subject |
діяльнісний підхід |
en_US |
dc.subject |
будова |
en_US |
dc.subject |
здатності до навчального спілкування |
en_US |
dc.subject |
продуктивність спілкування |
en_US |
dc.title |
Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |