DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2018-05-05T05:56:09Z
dc.date.available 2018-05-05T05:56:09Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922
dc.description Щербан Т. Д. Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. – №1(3). – С.142-145. en_US
dc.description.abstract У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи «суб’єкт - предмет - суб’єкт». Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування, яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. Теоретико-методологічний аналіз процесів комунікації дозволив уточнити структуру, функції та системний характер навчального спілкування. Представлено методики виявлення продуктивності навчального спілкування, що визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей, і розкрито зміст цього комплексу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject навчальне спілкування en_US
dc.subject системний аналіз en_US
dc.subject діяльнісний підхід en_US
dc.subject будова en_US
dc.subject здатності до навчального спілкування en_US
dc.subject продуктивність спілкування en_US
dc.title Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування en_US
dc.type Article en_US


Dateien zu dieser Ressource

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

DSpace Suche


Erweiterte Suche

Stöbern

Mein Benutzerkonto