DSpace Repository

Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач

Show simple item record

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2018-05-03T06:55:49Z
dc.date.available 2018-05-03T06:55:49Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909
dc.description Щербан Т. Д. Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г .В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 2(6). – С. 238-240. en_US
dc.description.abstract Педагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі – головний чинник первинної професіоналізації вчителя. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher МДУ en_US
dc.subject педагогічна задача en_US
dc.subject алгоритм педагогічних дій en_US
dc.subject рефлексія en_US
dc.subject мислительна діяльність en_US
dc.subject розв’язувати навчальні задачі en_US
dc.title Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account