dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-03T06:55:49Z |
|
dc.date.available |
2018-05-03T06:55:49Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909 |
|
dc.description |
Щербан Т. Д. Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г .В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 2(6). – С. 238-240. |
en_US |
dc.description.abstract |
Педагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі – головний чинник первинної професіоналізації вчителя. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
МДУ |
en_US |
dc.subject |
педагогічна задача |
en_US |
dc.subject |
алгоритм педагогічних дій |
en_US |
dc.subject |
рефлексія |
en_US |
dc.subject |
мислительна діяльність |
en_US |
dc.subject |
розв’язувати навчальні задачі |
en_US |
dc.title |
Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |