Репозиторий Dspace

Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Феєр, Оксана Валеріївна
dc.contributor.author Симканич, Оксана Валеріївна
dc.contributor.author Бочко, О.Ю.
dc.date.accessioned 2018-04-26T12:31:26Z
dc.date.available 2018-04-26T12:31:26Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888
dc.description Симканич, О.В. Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу / О.В. Симканич, О.Ю. Бочко // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. - 2006, Випуск 16.1. - С. 236-242 en_US
dc.description.abstract Розглянуто питання щодо здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективного впливу на розвиток підприємства; визначено доцільність здійснення різного роду інвестицій та основних інвесторів. Показано шляхи виходу нової продукції на ринок при використанні засобів маркетингу; вказано основні функції відділу маркетингу при реалізації новацій. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject науково-технічний прогрес en_US
dc.subject інвестиції en_US
dc.subject інноваційний процес en_US
dc.subject економічна ефективність проекту en_US
dc.subject маркетингова політика en_US
dc.title Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу en_US
dc.type Article en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись