dc.contributor.author |
Феєр, Оксана Валеріївна |
|
dc.contributor.author |
Симканич, Оксана Валеріївна |
|
dc.contributor.author |
Бочко, О.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-26T12:31:26Z |
|
dc.date.available |
2018-04-26T12:31:26Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1888 |
|
dc.description |
Симканич, О.В. Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу / О.В. Симканич, О.Ю. Бочко // Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України: збірник науково-технічних праць. - 2006, Випуск 16.1. - С. 236-242 |
en_US |
dc.description.abstract |
Розглянуто питання щодо здійснення інвестиційно-інноваційної політики у ринковому конкурентному середовищі, її ефективного впливу на розвиток підприємства; визначено доцільність здійснення різного роду інвестицій та основних інвесторів. Показано шляхи виходу нової продукції на ринок при використанні засобів маркетингу; вказано основні функції відділу маркетингу при реалізації новацій. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
науково-технічний прогрес |
en_US |
dc.subject |
інвестиції |
en_US |
dc.subject |
інноваційний процес |
en_US |
dc.subject |
економічна ефективність проекту |
en_US |
dc.subject |
маркетингова політика |
en_US |
dc.title |
Основні підходи визначення ефективності формування інвестиційно-інноваційної політики підприємства на засадах маркетингу |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |