Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T07:52:46Z | |
dc.date.available | 2018-04-24T07:52:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1831 | |
dc.description | Щербан Т. Д. Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів / Т. Д. Щербан // Международный научный журнал : сборник научных трудов. – Киев, 2016. – Вып. 4., Т.1. – С. 55-56. | en_US |
dc.description.abstract | У дослідженні розглядаються психологічні особливості формування особистості вчителів. Представлено результати тренінгу щодо розвитку самосвідомості вчителів. Активна участь у тренінгу сприяє розширенню поля усвідомлення учителями своєї особистості, розсіюванню ілюзорних уявлень про себе та свій образ в очах інших людей (у тому числі і учнів), що, у свою чергу, призводить до позитивної дезінтеграції цілісності особистісної структури, яка забезпечувалася передусім механізмами психологічного захисту: наступні дії самоаналізу, самоусвідомлення та самовдосконалення забезпечують подальшу інтеграцію особистості на більш високому рівні розвитку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | самосвідомість вчителів | en_US |
dc.subject | психологічний захист | en_US |
dc.subject | самоідентифікація | en_US |
dc.subject | стиль спілкування | en_US |
dc.title | Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів | en_US |
dc.type | Article | en_US |