DSpace Repository

Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів

Show simple item record

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.date.accessioned 2018-04-24T07:52:46Z
dc.date.available 2018-04-24T07:52:46Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1831
dc.description Щербан Т. Д. Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів / Т. Д. Щербан // Международный научный журнал : сборник научных трудов. – Киев, 2016. – Вып. 4., Т.1. – С. 55-56. en_US
dc.description.abstract У дослідженні розглядаються психологічні особливості формування особистості вчителів. Представлено результати тренінгу щодо розвитку самосвідомості вчителів. Активна участь у тренінгу сприяє розширенню поля усвідомлення учителями своєї особистості, розсіюванню ілюзорних уявлень про себе та свій образ в очах інших людей (у тому числі і учнів), що, у свою чергу, призводить до позитивної дезінтеграції цілісності особистісної структури, яка забезпечувалася передусім механізмами психологічного захисту: наступні дії самоаналізу, самоусвідомлення та самовдосконалення забезпечують подальшу інтеграцію особистості на більш високому рівні розвитку. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.subject самосвідомість вчителів en_US
dc.subject психологічний захист en_US
dc.subject самоідентифікація en_US
dc.subject стиль спілкування en_US
dc.title Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account