dc.contributor.author |
Щербан, Тетяна Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-24T07:52:46Z |
|
dc.date.available |
2018-04-24T07:52:46Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1831 |
|
dc.description |
Щербан Т. Д. Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів / Т. Д. Щербан // Международный научный журнал : сборник научных трудов. – Киев, 2016. – Вып. 4., Т.1. – С. 55-56. |
en_US |
dc.description.abstract |
У дослідженні розглядаються психологічні особливості формування особистості вчителів. Представлено результати тренінгу щодо розвитку самосвідомості вчителів. Активна участь у тренінгу сприяє розширенню поля усвідомлення учителями своєї особистості, розсіюванню ілюзорних уявлень про себе та свій образ в очах інших людей (у тому числі і учнів), що, у свою чергу, призводить до позитивної дезінтеграції цілісності особистісної структури, яка забезпечувалася передусім механізмами психологічного захисту: наступні дії самоаналізу, самоусвідомлення та самовдосконалення забезпечують подальшу інтеграцію особистості на більш високому рівні розвитку. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
самосвідомість вчителів |
en_US |
dc.subject |
психологічний захист |
en_US |
dc.subject |
самоідентифікація |
en_US |
dc.subject |
стиль спілкування |
en_US |
dc.title |
Психологічні особливості формування самосвідомості вчителів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |