DSpace Repository

Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг"

Show simple item record

dc.contributor.author Зарічна, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2018-04-20T11:27:16Z
dc.date.available 2018-04-20T11:27:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1802
dc.description Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" / укладач О.В. Зарічна. - Мукачево : МДУ, 2017. - 44 с. en_US
dc.description.abstract Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, програму навчальної дисципліни, методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни «Прямий маркетинг», методичні вказівки до самостійної та індивідуальної роботи студентів, завдання для самостійної та індивідуальної роботи студентів: тестові завдання, теми рефератів та вимоги до їх оформлення, індивідуальне практичне завдання та методичні рекомендації до його виконання, критерії оцінювання окремих видів самостійних та індивідуальних робіт, а також перелік питань для підготовки до контрольних заходів і підсумкового контрою та список рекомендованої літератури для самостійного вивчення дисципліни «Прямий маркетинг» en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Мукачівський державний університет en_US
dc.subject прямий маркетинг en_US
dc.title Прямий маркетинг : методичні рекомендації для самостійного вивчення дисципліни для студентів денної форми навчання освітнього ступеня "Бакалавр" напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account