dc.description.abstract |
Потенціал дозвілля має великі можливості у соціалізації дітей та підлітків.
Актуальність дозвіллєвої діяльності обумовлена потребою впровадження
інноваційних методів в її організацію. Позакласна робота володіє найбільшим
потенціалом для цілеспрямованої дозвіллєвої діяльності. У свою чергу позакласна
діяльність охоплює всю навчально-виховну роботу в позаурочний час і спрямована на забезпечення потреб особистості у творчій самостійній діяльності за інтересами, стимулювання її творчого самовдосконалення та задоволення потреб дітей і молоді вособистісному та професійному самовизначенні відповідно до їх задатків і здібностей. У посібнику розкрито теоретичні та методичні засади дозвіллєвої діяльності, нормативно-законодавчі документи, що регулюють гурткову роботу в школі та позашкільних закладах, організацію й планування гурткової та клубної роботи, подані орієнтовні робочі програми гуртків (конспекти занять та ін.). Посібник буде корисним для студентів педагогічних спеціальностей вищих навчальних закладів, керівників гуртків та клубів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, заступників директорів з виховної роботи, класоводів, учителів-предметників та учнів. |
en_US |