Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Удовиченко, Л. М. | |
dc.date.accessioned | 2025-07-23T08:41:15Z | |
dc.date.available | 2025-07-23T08:41:15Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948 | |
dc.description.abstract | У статті представлено аналітичний огляд монографії Василя Шуляра «Навчання літератури у співпраці», присвяченої технології кооперативного навчання в контексті компетентнісної літературної освіти в Новій українській школі. Підтверджено актуальність теми, проаналізовано структуру та зміст праці, відзначено її теоретичну глибину та практичну цінність. Надано рекомендації щодо подальших напрямів розвитку дослідження. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | МДУ: Мукачево | uk_UA |
dc.subject | кооперативне навчання | uk_UA |
dc.subject | літературна освіта | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | ключові компетентності | uk_UA |
dc.subject | учні-читачі | uk_UA |
dc.subject | компетентнісно орієнтовані завдання | uk_UA |
dc.subject | Нова українська школа | uk_UA |
dc.subject | методика літератури | uk_UA |
dc.title | Партнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |