00 DSpace/Manakin Repository

Партнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Удовиченко, Л. М.
dc.date.accessioned 2025-07-23T08:41:15Z
dc.date.available 2025-07-23T08:41:15Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948
dc.description.abstract У статті представлено аналітичний огляд монографії Василя Шуляра «Навчання літератури у співпраці», присвяченої технології кооперативного навчання в контексті компетентнісної літературної освіти в Новій українській школі. Підтверджено актуальність теми, проаналізовано структуру та зміст праці, відзначено її теоретичну глибину та практичну цінність. Надано рекомендації щодо подальших напрямів розвитку дослідження. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ: Мукачево uk_UA
dc.subject кооперативне навчання uk_UA
dc.subject літературна освіта uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject ключові компетентності uk_UA
dc.subject учні-читачі uk_UA
dc.subject компетентнісно орієнтовані завдання uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject методика літератури uk_UA
dc.title Партнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу