Аннотации:
У статті розкрито значення здоров’я дітей як пріоритетної цінності суспільства, особливо в умовах сучасної екологічної кризи. Здоров’я дитини розглядається як комплексний індикатор, що відображає біологічні, соціальні, економічні та екологічні фактори, а також рівень медичної допомоги та державної підтримки материнства і дитинства.
У статті систематизовано форми організації рухової діяльності дітей у закладах дошкільної освіти: навчальні заняття з фізичної культури, фізкультурно-оздоровчі заходи, самостійна рухова активність, активний відпочинок, гурткова робота, спільні фізичні заняття з батьками. Показано, як кожен вид діяльності сприяє реалізації оздоровчих, освітніх та виховних завдань. Зазначено, що ефективне впровадження рухового режиму вимагає від вихователя високої професійної компетентності, організаторських здібностей і особистої активності.