Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Товтин, Христина | |
dc.date.accessioned | 2025-07-22T09:14:28Z | |
dc.date.available | 2025-07-22T09:14:28Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12941 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню особливостей виховання в молодших школярів поваги до природи. З’ясовано, що екологічне виховання в початкових школах Закарпаття впродовж ХХ століття набувало різного змісту в залежності від історико-педагогічних трансформацій, що супроводжували освіту в періоди державно-територіального перепідпорядування краю (австро-угорського, чехословацького, радянського та періоду незалежної України). Виявлено, що в першій половині ХХ ст. виховання поваги до природи стало невід’ємною частиною морального виховання молодших школярів, усвідомлення залежності людського життя від природи. У радянський період здійснювалося переважно виховання в контексті споживацького ставлення людини до природи. Кінець ХХ ст. в українських початкових школах здійснюється перехід до формування в молодших школярів ціннісного ставлення до природи та усвідомлення необхідності її збереження. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | МДУ: Мукачево | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.subject | зміст освіти | uk_UA |
dc.subject | виховання поваги до природи | uk_UA |
dc.subject | екологічне виховання | uk_UA |
dc.subject | Закарпаття | uk_UA |
dc.title | Історико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |