00 DSpace/Manakin Repository

Історико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Товтин, Христина
dc.date.accessioned 2025-07-22T09:14:28Z
dc.date.available 2025-07-22T09:14:28Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12941
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню особливостей виховання в молодших школярів поваги до природи. З’ясовано, що екологічне виховання в початкових школах Закарпаття впродовж ХХ століття набувало різного змісту в залежності від історико-педагогічних трансформацій, що супроводжували освіту в періоди державно-територіального перепідпорядування краю (австро-угорського, чехословацького, радянського та періоду незалежної України). Виявлено, що в першій половині ХХ ст. виховання поваги до природи стало невід’ємною частиною морального виховання молодших школярів, усвідомлення залежності людського життя від природи. У радянський період здійснювалося переважно виховання в контексті споживацького ставлення людини до природи. Кінець ХХ ст. в українських початкових школах здійснюється перехід до формування в молодших школярів ціннісного ставлення до природи та усвідомлення необхідності її збереження. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ: Мукачево uk_UA
dc.subject початкова освіта uk_UA
dc.subject зміст освіти uk_UA
dc.subject виховання поваги до природи uk_UA
dc.subject екологічне виховання uk_UA
dc.subject Закарпаття uk_UA
dc.title Історико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу