Аннотации:
Стаття присвячена дослідженню значення впровадження технологій
штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес, зокрема у контексті адаптивного навчання.
Розглянуто потенціал ШІ у трансформації традиційних методів викладання та навчання
шляхом персоналізації освітніх траєкторій. Акцентовано увагу на використанні
інтелектуальних навчальних платформ, які здатні адаптувати зміст і методику викладання до
індивідуальних потреб здобувачів освіти.
У роботі визначено основні виклики впровадження ШІ, зокрема і потребу у розбудові
цифрової інфраструктури, підвищення цифрової компетентності педагогів та забезпечення
етичного й безпечного використання персональних даних учнів.
Стаття розкриває актуальність розвитку технологій ШІ для модернізації освіти в
умовах цифрової трансформації суспільства, можливості використання ШІ для персоналізації
освітнього процесу. Особливу увагу приділено використанню інтелектуальних платформ та
автоматизації рутинних завдань учителів. У статті також висвітлюються ключові виклики
впровадження ШІ, серед яких недостатня цифрова інфраструктура, низький рівень цифрової
грамотності педагогів. Автор акцентує на перспективності інтеграції ШІ для підвищення
якості освіти, розширення доступу до освітніх можливостей та покращення ефективності
роботи педагогів.