00 DSpace/Manakin Repository

Вплив цифрової соціалізації у соціальних мережах на формування професійного прогнозування майбутніх менеджерів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щербан, Тетяна Дмитрівна
dc.contributor.author Самойлов, Олексій Сергійович
dc.contributor.author Данканич, Андрій Андрійович
dc.date.accessioned 2025-07-04T12:48:29Z
dc.date.available 2025-07-04T12:48:29Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12925
dc.description.abstract У статті досліджується роль соціальних мереж як інструменту цифрової соціалізації, що сприяє формуванню професійного бачення у майбутніх менеджерів. Теоретико-емпіричний аналіз засвідчив, що цифрова соціалізація чинить значний вплив на розвиток здатності до професійного прогнозування, як безпосередньо, так і опосередковано — через когнітивний, емоційно-мотиваційний і комунікативний аспекти. Показано доцільність інтеграції соціальних мереж у процес професійної підготовки як джерела аналітичної інформації, інструменту емоційної підтримки й мотивації, а також середовища для розвитку комунікативних навичок прогнозування в цифровому просторі. Результати опитування студентів спеціальності «Менеджмент» під-тверджують активне використання соціальних мереж з метою професійного зростання та усвідомлення тенденцій розвитку сфери управління, що свідчить про високий рівень емоційної включеності й професійної мотивації здобувачів вищої освіти. У дослідженні виокремлено ризики цифрової соціалізації. Виявлені ризики вказують на те, що цифрова соціалізація через соціальні мережі має амбівалентний характер: поряд із позитивним когнітивним, емоційно-мотиваційним і комунікативним впливом вона створює ризики спрощення професійного мислення, інформаційного перевантаження та поверхового сприйняття, що потрібно враховувати в освітньому процесі. Аналіз результатів підтверджує, що соціальні мережі є вагомим ресурсом для формування навичок професійного прогнозування у майбутніх менеджерів, за умови їх критичного осмислення та цілеспрямованого застосу-вання. Водночас за відсутності сформованих цифрових компетентностей зростає ризик формування поверхневого мислення та хибного уявлення про реальні управлінські процеси. Отже, цифрова соціалізація через соціальні мережі виступає важливим чинником формування професійного прогнозування майбутніх менеджерів. Вона надає широкі можливості для розвитку аналітичного, стратегічного та креативного мислення, а також формування індивідуального професійного бачення. У дослідженні зазначено, що педагогічний процес повинен передба-чати спеціальні умови та методики, які спрямовані на розвиток критичного мислення, інформаційної гігієни та рефлексії. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher МДУ: Мукачево uk_UA
dc.subject цифрова соціалізація uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject майбутні менеджери uk_UA
dc.subject вплив цифрової соціалізації uk_UA
dc.subject прогнозування майбутніх менеджерів uk_UA
dc.title Вплив цифрової соціалізації у соціальних мережах на формування професійного прогнозування майбутніх менеджерів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу