Репозиторий Dspace

Теоретико-методологічні аспекти проблемми партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Попович, Оксана Михайлівна
dc.contributor.author Ющик, Л. В.
dc.date.accessioned 2025-07-01T11:25:09Z
dc.date.available 2025-07-01T11:25:09Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12911
dc.description Попович Оксана михайлівна, Ющик Л. В. Теоретико-методологічні аспекти проблемми партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку / Попович Оксана, Ющик Л. // Вісник Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій ім. Вітівта Великого. Серія "Інноваційна педагогіка": науковий журнал / ред. кол., голова Терешкінас Артурас - Каунас, 2025. -Вип. 2. -С 187-190. -ISSN 2663-6085. -Бібл.: DOI: https://doi/org/10/32782/2663-6085/2025/82/2/33 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено теоретико-мето- дологічні аспекти проблеми партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку. Зауважено, що ця проблема посідає вагоме місце у сучасній педагогічній теорії та прак-тиці, є важливою з огляду на сучасні виклики. Актуальність партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку обумовлена, в першу чергу, необхідністю забезпечення цілісного розвитку малюка в умовах взаємо- дії основних соціалізуючих інститутів – сім’ї та закладів дошкільної освіти. Акцентовано увагу на тому, що ранній вік – це період інтенсивного розвитку дитини, коли фор- муються перші навички спілкування, самообслуговування, активно розвивається моторика, мова, соціальні емоції тощо. Відповідно, вихователі і батьки покликані створити сприятливі умови для всебічного розвитку малюків, забезпечити їхню фізичну, емоційну, інтелектуальну та соціальну безпеку, сформувати перші навички спілкування, самостійності, позитивного ставлення до навколишнього світу тощо. Представлено розуміння науковцями сутності та змісту поняття «педагогічне партнерство». Розкрито специфіку партнерської взаємодії з батьками в умовах закладу дошкільної освіти, шляхи її ефективного налагодження. Розглянуто особливості періоду раннього дитинства, який відіграє важливу роль у загальному розвитку людини. Враховуючи ці особливості зазначено, що партнерська взаємодія з батьками дітей раннього віку полягає у створенні спільного простору для підтримки розвитку дитини через взаєморозуміння та співпрацю і передбачає: активну участь батьків у розвитку дитини, створення емоційно підтримуючого середовища (надання емоційної підтримки, відгук на потреби малюка, що сприяє формуванню довіри і безпеки); отримання корисних рекомендацій та коригування виховних практик з урахуванням потреб дитини та ін. Зроблено висновок, що партнерська взаємодія з бать- ками дітей раннього віку сприяє створенню оптимальних умов для всебічного розвитку дитини на ранніх етапах її життя. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject діти раннього віку uk_UA
dc.subject вихователі закладів дошкільної освіти uk_UA
dc.subject батьки uk_UA
dc.subject партнерська взаємодія uk_UA
dc.subject співпраця uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject заклад дошкільної освіти uk_UA
dc.title Теоретико-методологічні аспекти проблемми партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись