Zusammenfassung:
Практичний порадник покликаний сформувати в майбутніх учителів початкової
школи готовність до відповідального інтегрованого застосування штучного інтелекту в
освітньому процесі. У ньому представлено методичні вказівки до підготовки навчально-
практичних занять. Кожне практичне заняття містить тему, мету, план, основні терміни
та поняття, дидактичний матеріал, перелік питань для обговорення, практичні і тестові
завдання, рекомендовану літературу та завдання для самостійної роботи.
Цей порадник може бути використаний під час вивчення таких дисциплін:
«Технології навчання математичної освітньої галузі в початковій школі», «Технології
навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі», «Технології вивчення
інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у початковій школі», «Інформатична освітня
галузь та цифрові технології у початковій школі».
Призначений для професійного вдосконалення викладачів закладів вищої освіти,
здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта,
для тих, хто вивчає питання використання інструментів штучного інтелекту в освіті
Beschreibung:
Формування цифрової компетентності майбутніх вчителів початкових класів засобами штучного інтелекту [Електронний ресурс] : практичний порадник до проведення практично-навчальних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта / укладачі: Т. Щербан, П. Хома. - Мукачево : МДУ, 2025. - 40 с.