Abstract:
У статті досліджується проблема формування інформаційно-цифрової компетентності дітей у сучасних умовах цифровізації суспільства з урахуванням ролі сім’ї як першої соціалізуючої інституції та викликів інформаційної безпеки. Визначено сутність інформаційно-цифрової компетентності та виокремлено її основні компоненти: когнітивний, операційно-діяльнісний, ціннісно-мотиваційний і рефлексивний.
Description:
Попович Оксана Михайлівна, Мочан Тетяна Михайлівна, Ющик Людмила Василівна Інформаційно-цифрова компетентність дітей: вплив сім'ї та виклики інформаційної безпеки / Попович Оксана Михайлівна, Мочан Тетяна Михайлівна, Ющик Людмила Василівна // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки / ред. кол. - Ужгород : Вид-во "Код", 2025. - Вип. 14. - С. 52-57. - ISSN 2786-6912 (Print) ISSN 2786-6904 (Online)[Копія][Фахове видання][Index Copernicus]. - Бібл.: DOI: https://doi.org/10.59694/ped_sciences.2025.14.052.