dc.contributor.author |
Пинзеник, Олена Мафтеївна |
|
dc.contributor.author |
Скрипинець, Василь |
|
dc.contributor.author |
Чепелюк, Богдан |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-20T08:13:52Z |
|
dc.date.available |
2025-06-20T08:13:52Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874 |
|
dc.description |
Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан
Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу / Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол.ред. Філоненко О.В. - Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2025. - Вип. 219. - С. 224-229 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу у закладах вищої освіти дедалі більше
привертає увагу науковців. У статті проаналізовано науково-педагогічну літературу з цього питання, що дозволило виокремити
ключові компетентності майбутнього фахівця з маркетингу у XXI столітті, а також професійного становлення маркетологів у
різних сферах економічної діяльності. Окрему увагу приділено теоретичним засадам та законодавчій базі професійної підготовки
фахівців з маркетингу. Визначено програмні компетентності освітньо-професійної програми за спеціальністю «Маркетинг», які забезпечують послідовність і наступність професійної підготовки, розвиток ключових компетентностей та відповідність кваліфікації випускників вимогам сучасного ринку праці. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Кропивницький |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
професійні компетентності |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка майбутніх фахівців з маркетингу |
uk_UA |
dc.title |
Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |