Zusammenfassung:
Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу у закладах вищої освіти дедалі більше
привертає увагу науковців. У статті проаналізовано науково-педагогічну літературу з цього питання, що дозволило виокремити
ключові компетентності майбутнього фахівця з маркетингу у XXI столітті, а також професійного становлення маркетологів у
різних сферах економічної діяльності. Окрему увагу приділено теоретичним засадам та законодавчій базі професійної підготовки
фахівців з маркетингу. Визначено програмні компетентності освітньо-професійної програми за спеціальністю «Маркетинг», які забезпечують послідовність і наступність професійної підготовки, розвиток ключових компетентностей та відповідність кваліфікації випускників вимогам сучасного ринку праці.
Beschreibung:
Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан
Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу / Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол.ред. Філоненко О.В. - Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2025. - Вип. 219. - С. 224-229