Zusammenfassung:
У статті акцентовано увагу на тому, що зміни в суспільстві,
динаміка цифровізації, зростання уваги до інклюзивності та емоційного
комфорту дітей вимагають переосмислення підходів до створення безпечного,
розвивального освітнього середовища у закладі дошкільної освіти. Автори
розглядають освітнє середовище не лише як фізичний простір, а як
педагогічно цілісне середовище, що впливає на всебічний розвиток дитини, її
світогляд, соціальні навички та емоційний стан. Представлено найбільш
актуальні трактування поняття «освітнє середовище закладу дошкільної
освіти»; розуміння вітчизняними науковцями феномену розвивального
освітнього середовища, інклюзивного середовища закладу дошкільної освіти
та безпечного освітнього середовища. Зокрема, наголошено на вагомості
створення безпечного освітнього простору закладів дошкільної освіти в
умовах воєнного стану.
Beschreibung:
Попович Оксана Михайлівна Сучасні вектори проблеми організації освітнього середовища закладу дошкільної освіти / О. М. Попович, К. Я. Лабош // «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)»: журнал.
2025. № 5(46) 2025. С. 964-975