Репозиторий Dspace

Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гайда, Ігор Богданович
dc.date.accessioned 2025-06-12T08:53:33Z
dc.date.available 2025-06-12T08:53:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12825
dc.description Ігор Гайда Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема / Ігор Гайда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2024. - № 5 (139). - С. 304-313 uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано основні підходи до забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва у сучасних закладах вищої освіти, що передбачають реалізацію інтенсивних шляхів удосконалення освітньо-мистецького процесу, збагачення сценічно-концертних форм підготовки магістрантів, гармонійно-раціональне узгодження наукової, освітньої й практично-творчої діяльності. Наголошено, що процеси, які відбуваються у сфері культури і мистецтва, вимагають від майбутніх фахівців застосування нестандартних рішень та фахових вмінь гнучко діяти в сучасних динамічних умовах, що обумовлює пошук ефективних методів і прийомів мистецького навчання, активного застосування інноваційних освітніх технологій. Зазначено, що головною метою діяльності закладів вищої освіти є підготовка освіченого, творчого фахівця, зорієнтованого на особистісний і професійний саморозвиток, здатного здійснювати професійну діяльність на демократичних і гуманістичних засадах, спрямовану на формування освітніх і духовно-культурних потреб, здатного бути конкурентоспроможним фахівцем на ринку освітніх послуг. Акцентовано, що формування професійної компетентності майбутніх фахівців реалізується в ході гармонійної взаємодії напрямів професійної підготовки, взаємозв’язку музично-теоретичної і наукової інформованості та музично-виконавських і дослідницько-пошукових умінь, гнучкості, варіативності й багатогранності науково-методичного забезпечення. Доведено, що надважливе значення для якісної професійної підготовки майбутнього магістра з музичного мистецтва має формування умінь і навичок фахової діяльності, способів та прийомів ефективного вирішення професійних завдань. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject якість uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.subject якість освіти uk_UA
dc.subject вища освіта uk_UA
dc.subject магістратура uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.title Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись