Короткий опис(реферат):
У статті обґрунтовано основні підходи до забезпечення якості
професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва у сучасних
закладах вищої освіти, що передбачають реалізацію інтенсивних шляхів
удосконалення освітньо-мистецького процесу, збагачення сценічно-концертних
форм підготовки магістрантів, гармонійно-раціональне узгодження наукової,
освітньої й практично-творчої діяльності. Наголошено, що процеси, які
відбуваються у сфері культури і мистецтва, вимагають від майбутніх фахівців
застосування нестандартних рішень та фахових вмінь гнучко діяти в сучасних
динамічних умовах, що обумовлює пошук ефективних методів і прийомів
мистецького навчання, активного застосування інноваційних освітніх
технологій. Зазначено, що головною метою діяльності закладів вищої освіти є
підготовка освіченого, творчого фахівця, зорієнтованого на особистісний і
професійний саморозвиток, здатного здійснювати професійну діяльність на
демократичних і гуманістичних засадах, спрямовану на формування освітніх і
духовно-культурних потреб, здатного бути конкурентоспроможним фахівцем
на ринку освітніх послуг. Акцентовано, що формування професійної
компетентності майбутніх фахівців реалізується в ході гармонійної взаємодії
напрямів професійної підготовки, взаємозв’язку музично-теоретичної і наукової
інформованості та музично-виконавських і дослідницько-пошукових умінь,
гнучкості,
варіативності
й
багатогранності
науково-методичного
забезпечення. Доведено, що надважливе значення для якісної професійної
підготовки майбутнього магістра з музичного мистецтва має формування
умінь і навичок фахової діяльності, способів та прийомів ефективного
вирішення професійних завдань.
Суть розробки, основні результати:
Ігор Гайда Забезпечення якості професійної підготовки майбутніх магістрів з музичного мистецтва як педагогічна проблема / Ігор Гайда // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2024. - № 5 (139). - С. 304-313