Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савко, Яна | |
dc.contributor.author | Фенчак, Любов Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2025-06-10T07:38:48Z | |
dc.date.available | 2025-06-10T07:38:48Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12802 | |
dc.description | Савко Я., Фенчак Л.М. Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір // Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково практичної інтернет-конференції молодих дослідників (10 квітня 2025 року, м. Суми). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2025. - С.103-106 | uk_UA |
dc.description.abstract | У тезах розкрито суть процесу впровадження педагогічних інновацій в освітній простір. Окреслено мету інноваційного навчання як досягнення якісної освіти, здатної забезпечити умови для самореалізації особистості. Проаналізовано труднощі реалізації інноваційних ідей у навчальному процесі та охарактеризовано сучасний стан інноваційної діяльності в освіті, який поєднує теоретичний і практичний компоненти. Виокремлено основні етапи життєвого циклу інновацій, визначено роль педагога як рушійної сили інноваційного поступу, а також зміст і складники його інноваційного потенціалу. Підкреслено значення інноваційних технологій у початковій школі, які забезпечують адаптацію молодших школярів до викликів сучасного світу. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Суми | uk_UA |
dc.subject | педагогічні інновації | uk_UA |
dc.subject | інноваційний процес | uk_UA |
dc.subject | інноваційний потенціал педагога | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | життєвий цикл інновацій | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |