dc.contributor.author |
Савко, Яна |
|
dc.contributor.author |
Фенчак, Любов Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-10T07:38:48Z |
|
dc.date.available |
2025-06-10T07:38:48Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12802 |
|
dc.description |
Савко Я., Фенчак Л.М. Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір // Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково
практичної інтернет-конференції молодих дослідників (10 квітня 2025
року, м. Суми). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2025. - С.103-106 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У тезах розкрито суть процесу впровадження педагогічних інновацій в
освітній простір. Окреслено мету інноваційного навчання як досягнення
якісної освіти, здатної забезпечити умови для самореалізації особистості.
Проаналізовано труднощі реалізації інноваційних ідей у навчальному процесі
та охарактеризовано сучасний стан інноваційної діяльності в освіті, який
поєднує теоретичний і практичний компоненти. Виокремлено основні
етапи життєвого циклу інновацій, визначено роль педагога як рушійної
сили інноваційного поступу, а також зміст і складники його інноваційного
потенціалу. Підкреслено значення інноваційних технологій у початковій
школі, які забезпечують адаптацію молодших школярів до викликів
сучасного світу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
Суми |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні інновації |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційний процес |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційний потенціал педагога |
uk_UA |
dc.subject |
інноваційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
освітній простір |
uk_UA |
dc.subject |
життєвий цикл інновацій |
uk_UA |
dc.subject |
початкова школа |
uk_UA |
dc.title |
Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |