Короткий опис(реферат):
У тезах розкрито суть процесу впровадження педагогічних інновацій в
освітній простір. Окреслено мету інноваційного навчання як досягнення
якісної освіти, здатної забезпечити умови для самореалізації особистості.
Проаналізовано труднощі реалізації інноваційних ідей у навчальному процесі
та охарактеризовано сучасний стан інноваційної діяльності в освіті, який
поєднує теоретичний і практичний компоненти. Виокремлено основні
етапи життєвого циклу інновацій, визначено роль педагога як рушійної
сили інноваційного поступу, а також зміст і складники його інноваційного
потенціалу. Підкреслено значення інноваційних технологій у початковій
школі, які забезпечують адаптацію молодших школярів до викликів
сучасного світу.
Суть розробки, основні результати:
Савко Я., Фенчак Л.М. Процес упровадження педагогічних інновацій в освітній простір // Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково
практичної інтернет-конференції молодих дослідників (10 квітня 2025
року, м. Суми). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2025. - С.103-106