Короткий опис(реферат):
У статті розглядаються основні концепції та принципи
студентоцентрованого змішаного навчання (СЗН), яке інтегрує традиційні та
цифрові формати освітнього процесу з метою підвищення його ефективності
та відповідності сучасним вимогам. СЗН ґрунтується на активному залученні
студентів до навчального процесу, що сприяє формуванню навичок
самостійного мислення, критичного аналізу та прийняття рішень. Особливу
увагу приділено персоналізації навчання, яка передбачає врахування
індивідуальних освітніх потреб, інтересів та рівня підготовки студентів.
Автори акцентують на важливості зворотного зв’язку, що дає змогу
адаптувати освітні стратегії та підвищувати мотивацію здобувачів вищої
освіти. У статті також розглянуто гнучке використання освітніх ресурсів,
зокрема інтерактивних платформ, відеоматеріалів, онлайн-тестів, що сприяє
формуванню цілісного, доступного й ефективного освітнього середовища.
Суть розробки, основні результати:
Кравченко Т. М. Студентоцентроване змішане навчання: концепції, принципи, підходи / Кравченко Т. М., Герцовська Н.О., Білас А.А., Химинець А.М. І. //«Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка») - 2025. № 5(46) 2025. С. 784-795