00 DSpace/Manakin Repository

Дидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковач, Аттіло
dc.contributor.author Козарь, Оксана Петрівна
dc.contributor.author Опачко, Магдалина
dc.date.accessioned 2025-06-09T06:30:28Z
dc.date.available 2025-06-09T06:30:28Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12797
dc.description Ковач А. Дидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школі / А. Ковач, П. Козарь, М. Опачко // Збірник наукових праць. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - Вип. 1(13), 2025. - С. 32-41 uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості моделювання дидактичної взаємодії у змісті інтегрованого підходу з використанням інтерактивних технологій навчання «Ромашка Блума», «Фішбоун», «Перевернутий клас». Мета дослідження полягала у визначенні ролі та особливостей дидактичної взаємодії у процесі інтегрованого навчання природничих дисциплін та обґрунтуванні ефективності застосування інтерактивних технологій у підготовці здобувачів спеціальності «Середня освіта (Природничі науки)». Доведено, що інтегроване навчання природничих наук сприяє формуванню цілісного уявлення про природні явища, розвитку критичного мислення та аналітичних навичок. Використання інтерактивних методів навчання, зокрема «Ромашка Блума», «Фішбоун», «Перевернутий клас», сприяє активізації пізнавальної діяльності здобувачів, покращенню засвоєння матеріалу та розвитку soft skills (комунікація, співпраця, аргументація, робота в команді). uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject підготовка педагогів uk_UA
dc.subject дидактична взаємодія uk_UA
dc.subject інтегроване навчання uk_UA
dc.subject фізика uk_UA
dc.subject хімія uk_UA
dc.subject біологія uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject технології активного навчання uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти ступеня бакалавра uk_UA
dc.title Дидактична взаємодія у змісті інтегрованого навчання хімії, фізики та біології у новій українській школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу