dc.contributor.author |
Квятковська, Анна Олегівна |
|
dc.contributor.author |
Розман, Ірина Іллівна |
|
dc.contributor.author |
Перетяга, Людмила Євгенівна |
|
dc.contributor.author |
Мацько, Вікторія Валеріївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-05T07:00:48Z |
|
dc.date.available |
2025-06-05T07:00:48Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12790 |
|
dc.description |
Квятковська А. О. Дослідження можливостей застосування штучного інтелекту в науково-дослідній роботі / А. О. Квятковська, І. І. Розман, Л. М. Перетяга, В. В. Мацько // Журнал «Перспективи та інновації науки»
(Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). - № 5(51) 2025. - С. 680-688 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Авторське дослідження присвячено комплексному аналізу
потенціалу інтеграції технологій штучного інтелекту (далі – ШІ) у процес
науково-дослідної роботи. Заклади вищої та фахової передвищої освіти
зіткнулися з імперативом адаптації до динамічних змін у освітній та
професійній сферах з метою забезпечення надання високоякісних і актуальних
знань. Зазначено, що впровадження технологій штучного інтелекту в освітній
процес спрямоване на досягнення мультиплікативного ефекту, що охоплює
розширення інклюзивного доступу до освітніх можливостей, збагачення
індивідуалізованого досвіду здобуття знань і оптимізацію існуючих
методологічних підходів і стратегій для досягнення прогнозованих освітніх
результатів. У роботі здійснено огляд сучасного стану досліджень у галузі
застосування ШІ в науці, проаналізовано переваги ШІ, визначені дефініції
штучного інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
штучний інтелект |
uk_UA |
dc.subject |
науково-дослідна робота |
uk_UA |
dc.subject |
акаде мічна доброчесність |
uk_UA |
dc.subject |
авторське право |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
цифровізація |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження можливостей застосування штучного інтелекту в науково-дослідній роботі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |