DSpace Repository

Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі

Show simple item record

dc.contributor.author Пугачевська, Катерина Йосипівна
dc.contributor.author Плоскіна, Роберт
dc.date.accessioned 2025-06-04T12:39:32Z
dc.date.available 2025-06-04T12:39:32Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
dc.description Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі / Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 11 квітня 2025 року). - Мукачево : МДУ, 2025. - С.233-235. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher Мукачево: МДУ uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject міжнародні конференції uk_UA
dc.subject маркетингова стратегія uk_UA
dc.subject підприємства uk_UA
dc.subject умови динамізації uk_UA
dc.title Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account