00 DSpace/Manakin Repository

Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Молнар, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2025-05-30T07:46:01Z
dc.date.available 2025-05-30T07:46:01Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.uri http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
dc.description Молнар Т.І. Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.29-34 uk_UA
dc.description.abstract У статті порушується проблема оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Здійснено аналіз наукової літератури з окресленої проблематики, представлено нормативно-правову базу, яка визначає зміни в підходах до оцінювання. З’ясовано, що отримання даних про результати навчання учнів здійснюється через формувальне та підсумкове оцінювання uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject оцінювання uk_UA
dc.subject формувальне оцінювання uk_UA
dc.subject підсумкове оцінювання uk_UA
dc.subject результати навчання uk_UA
dc.subject свідоцтво досягнень uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.title Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу